Caută
Filters
Close

Termeni și condiții

Termeni si conditii DECORATIUNI GPN

1. Definitii DecoratiuniGPN.ro este proprietate a – Global Partners Network, cu sediul in Bucuresti, Sector 1, Strada Armindenului nr.6, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/9007/1997, Cod fiscal RO9941987, C.S.S.V. 112.130 ron organizata in baza legii romane.

Date bancare: RO89 BRMA 0530 0530 0040 0000

Deschis la: Banca Romaneasca - Sucursala Victoriei

E-mail: office@decoratiunigpn.ro

Telefon: 0721 215 555

Fax: 021 323 3862

SITE - Domeniu DecoratiuniGPN.ro si toate subdomeniile acestuia.

CONTINUT are urmatoarea definitie:

•informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de Global Partners Network intr-o anumita perioada.

•orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator al Global Partners Network Clientului sau Utilizatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta.

•continutul oricarui e-mail trimis Clientilor sau Utilizatorilor sai de catre Global Partners Network prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil.

•informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care GPN are incheiate

contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada.

•toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament.

•date referitoare la Global Partners Network

UTILIZATOR- Persoana fizica sau juridica ce are acces la continut, in baza Documentului, fara a avea obligatia de a creea si utiliza un CONT.

MEMBRU - Persoana fizica sau juridica care are sau obtine acces la continut, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, e-mail etc) sau in baza unui acord de utilizare intre GPN si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

SERVICIU - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii Clientului sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice.

CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.

CLIENT - Persoana care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, ulterior crearii CONTULUI de MEMBRU.

COMANDA - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii

CONTRACT la distanta - conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;

TRANZACTIE - incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre Global Partners Network catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Global Partners Network sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.

NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Global Partners Network intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Global Partners Network cu referire la informatiile continute de acesta.

Conform Deciziei nr.200/2015 publicata in M.O. 969 din 28.12.2015, companiilor ce activeaza in domeniul comertului online nu li se mai elibereaza de catre ANSPDCP numere de inregistrare, nemaifiind necesare, in scopul utilizarii de catre acestea a datelor de contact/livrare ale clientilor in vederea comercializarii online a produselor.

 

I.General

 

Utilizarea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului sau Clientului la prezentele Termeni si Conditii;

Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre Global Partners Network si acesta.

Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea domeniului/siteului public disponibil www.DecoratiuniGPN.ro.

Prin utilizarea Site-ului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este unicul responsabil pentru toate actiunile si activitatile care decurg prin utilizarea website-ului. Totodata, acesta este raspunzator pentru orice fel de daune electronice, materiale sau intelectuale sau de orice alta natura efectuate Continutului, Siteului,Serviciului Global Partners Network sau oricarui alt partener/tert cu care Global Partners Network are incheiate acorduri/contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

Prezentul Site poate fi accesat atat de catre Utilizatori cat si de Membri persoane fizice ce au impliniti cel putin 18 ani/sunt conform legii adulti, si care au parcurs sau dupa caz vor parcurge toate etapele inregistrarii corespunzatoare pentru a efectua o comanda si care nu au fost inlaturati sau suspendati de catre Global Partners Network, indiferent de motivul pentru care s-a luat decizia de a suspenda sau inlatura contul, ip-ul si ale elemente de identificare ale unui client. Posibilitatea de a comanda online este disponibila, in acest moment, doar persoanelor cu adresa de livrare in Romania. Devenind Membru, persoana este de acord si declara ca indeplineste toate conditiile anterior mentionate.

Clientul se obliga sa se informeze in permanenta asupra termenilor si conditiilor care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri/neconcordante se aplica Termenii si Conditiile valabile la momentul in care s-a efectuat comanda si notificarii acestuia in scris sau pe e-mail catre Global Partners Network.

In situatia in care Clientul a achitat suma reprezentand contravaloarea tuturor Contractelor neonorate inca de catre Global Partners Network si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului in timpul procesarii unei Comenzi, Global Partners Network poate anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

Utilizatorul sau Clientul are optiunea de a reveni in orice clipa asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, in forma in care acesta va fi disponibil Utilizatorului sau Clientului in momentul in care acceseaza Site-ul.

In situatia in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document va trimite un e-mail pe adresa online@decoratiunigpn.ro cu precizarea ca:

Acesta doreste sa renunte la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de Global Partners Network prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor venite din partea Global Partners Network de orice natura (e-mail, mesaje sms, etc)

Utilizatorul sau Clientul, pentru a-si exercita dreptul de a renunta, poate sa contacteze Global Partners Network telefonic ori sa foloseasca legaturile sau informatiile din informarile si continutul primit de la Global Partners Network destinate expres acestui scop.

 

II.Continut

 

Utilizatorului, Clientului sau Membrului nu ii este acordat dreptul de a copia, distribui, publica, transfera catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui tip de imagini statice, imagini dinamice, descrieri ale produselor, simboluri comerciale etc. in orice alt context decat cel permis de Global Partners Network, includerea oricarui continut in afara site-ului Global Partners Network, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Global Partners Network asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al Global Partners Network.

Continutul, asa cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia disponibile pe Site, este proprietatea exclusiva a Global Partners Network, aceasta rezervandu-si toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

Orice continut la care Utilizatorul, Membrul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit, in mod expres pentru fiecare persoana fizica sau juridica, de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Global Partners Network si acesta persoana fizica sau juridica, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea Global Partners Network cu referire acel continut.

Efectuarea unei comenzi online nu implica in nici un mod dreptul de proprietate asupra niciunei parti din continutul Site-ului.

Utilizatorul, Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, doar dupa o solicitare in scris ori e-mail in care se va preciza modul de utilizare al continutului si numai in cazul in care s-a primit acordul in scris din partea Global Partners Network iar acestea nu intra in conflict cu prevederi ale prezentului Document.

In situatia in care Global Partners Network confera Utilizatorului, Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct obtinut doar in urma unei solicitari in scris ori e-mail a uneia dintre parti, pentru un anumit tip de continut, la care Membrul are deja sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde doar asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, si doar pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform strict conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta sub nicio forma un angajament contractual din partea Global Partners Network pentru respectivul Membru, Utilizator, Client sau oricare alt tert care are sau /obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa ce a expirat acordul de utilizare.

Este interzisa orice fel de utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin acest document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

Niciun tip de continut transmis catre Utilizator,Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) ori dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie si nu poate constitui o obligatie contractuala, de niciun fel, din partea Global Partners Network si/sau al angajatului ori colaboratorului Global Partners Network care a mijlocit transferul de orice tip de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

 

III.Contact pentru Clienti si Membri

 

Accesarea Site-ului, utilizarea informatiilor prezentate in cadrul paginilor acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Global Partners Network se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare ce este disponibil Membrului sau Clientului si Global Partners Network, considerandu-se in acest mod ca acesta consimte primirea oricaror notificaril din partea Global Partners Network transmise electronic si/sau telefonica, intelegandu-se prin aceasta si comunicari prin e-mail, SMS sau prin anunturi pe site.

Global Partners Network publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare de catre Client sau Membru.

Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Utilizatorul, Membrul sau Clientul permite automat Global Partners Network sa il contacteze prin orice mijloc disponibil incluzand dar nelimitandu-se la (e-mail, scrisoare, telefonic, mesaje SMS, newsletter etc).

Completarea partiala sau integrala a formularului de contact/retur si expedierea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea Global Partners Network de a contacta Utilizatorul, Membrul sau Clientul.

 

IV.Newslettere si alerte

 

Exprimarea sau nu a acordului cu privire la primirea de mesaje SMS, newslettere si/sau alte tipuri de mesaje din partea Global Partners Network, este confirmat in momentul in care un Utilizator, Membru ori client isi creaza un Cont pe site-ul decoratiunigpn.ro.

Toate datele ce pot fi preluate de la un Membru/Client sau Utilizator in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre Global Partners Network in limitele Politicii de confidentialitate.

Membrul sau Clientul poate renunta la primirea acestor mesaje SMS, newslettere si/sau a alertelor, in orice moment prin solicitarea in mod expres din contul sau, prin SMS, e-mail, telefonic sau prin contactarea directa a Global Partners Network la datele mentionate mai sus, conform cu informatiile de contactare, si fara niciun fel de obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese de orice forma.

Global Partners Network nu va include in newslettere si/sau alerte transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener comercial al Global Partners Network, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.

Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor se aplica doar ulterior transmiterii intentiei de renuntare direct din contul Membrului/Clientului sau la cerere si nu implica sub nicio forma renuntarea la acceptul dat, in prealabil, pentru acest document.

La momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, Global Partners Network, nu va transmite Membrului sau Clientului, nici un alt material publicitar/continut in afara Continutului propriu si care sa faca referire la vreun tert care nu este partener comercial.

In privinta Newslettere-lor Global Partners Network isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite aceste newslettere si/sau alerte cat si dreptul de a sterge din baza sa de date orice Membru sau Client ce si-a exprimat anterior solicitarii de stergere din lista, consimtamantul de a primi newslettere si/sau alerte, fara nici un angajament ulterior din partea Global Partners Network, sau a vreunei obligatii de a notifica in prealabil Membrul sau Clientul.

 

V.Politica de confidentialitate

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizeaza in conformitate cu dispozitiile Legii Nr. 677/2001, iar incepand cu data de 25 mai 2018, in conformitate si cu dispozitiile Regulamentului 2016/679/UE (GDPR - General Data Protection Regulation / Regulamentul General de Protectia Datelor).

Global Partners Network poate colecta date cu caracter personal si date cu caracter special, pe paginile Site-ului sau doar cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului.

 

Scopul Prelucrarii Datelor Personal:

  • Executarea Contractului de Vanzare-Cumparare

Scop: prelucram datele dumneavoastra in vederea executarii contractului de vanzare-cumparare: validare, expediere si facturare catre client.

(Global Partners Network conditioneaza de confirmare scrisa sau telefonica expedierea primei comenzi pentru un Cont nou, pentru conformitatea datelor si isi rezerva dreptul de a confirma orice alta comanda se considera a fi necesar);

Ulterior validarii unei comenzii pentru a informa privind perioadele de livrare, anulari, retururi sau a situatiilor de orice fel referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile ori produsele ce au fost achizitionate sau urmeaza a fi achizitionate de catre acesta;

Date prelucrate: nume, prenume, adresa, numar de telefon, e-mail.

Temei: Contractul de vanzare-cumparare

 

  • Informarea clientului


Scop: prelucram datele dumneavoastra pentru a va informa periodic, prin intermediul newsletterului sub forma de e-mail, de noi produse ori promotii.

Date prelucrate: adresa de e-mail.

Temei: informarea prin intermediul newsletterului se realizeaza doar in urma obtinerii consimtamantului dumneavoastra, consimtamant ce se da prin abonarea dumneavoastra la newsletter.

In cazul in care nu doriti informarea periodica, orice newsletter trimis contine un link de dezabonare.
In momentul dezabonarii va inceta prelucrarea datelor dumneavoastra in vederea informarii periodice.

 

  • Imbunatatirea Calitatii Produselor si Serviciilor oferite prin platforma de internet (pagina web):

Scop: prelucram datele dumneavoastra pentru a obtine o statistica interna in vederea imbunatatirii produselor si serviciilor pe care vi le oferim, vizand imbunatatirea experientei clientului.

Date prelucrate: strict informatii despre cantitatea articolelor cumparate si pretul la momentul achizitiei.

Temei: interesul nostru legitim de a oferi produse si servicii conforme cu cerintele pietei.


Transmiterea datelor cu caracter personal
Global Partners Network S.R.L. nu transmite datele cu caracter personal tertilor.
Datele cu caracter personal pot fi transmise autoritatilor si/sau institutiilor publice pentru:
-respectarea dispozitiilor legale;
-pentru motive de interes public (siguranta nationala).

 

Transmiterea datelor cu caracter personal in afara UE/SEE
Global Partners Network S.R.L. nu transmite datele cu caracter personal in afara UE/SEE.

 

Furnizarea de catre client a datelor personale ale altei persoane fizice sau juridice
Furnizarea datelor personale ale altei persoane fizice sau juridice de catre client, in scop predefinit (ex.: livrarea la alta adresa decat cea specificata in comanda) trebuie realizata doar in urma obtinerii acordului de catre client din partea celeilalte persoane fizice sau juridice.

 

Pastrarea datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal vor fi pastrate in vederea solutionarii eventualelor situatii ce pot aparea in urma contractului de vanzare-cumparare, dar nu vor fi pastrate pe o durata mai mare de 2 ani de la obtinerea acestora.
Datele cu caracter personal utilizate pentru newsletter, in urma inscrierii clientului si a acordului acestuia de transmitere a newsletterului, vor fi pastrate pe durata de functionare a newsletterului ori pana in momentul dezabonarii de la newsletter a clientului.

 

 Prin crearea unui singur Cont pentru fiecare persoana fizica ori juridica, fiecare Membru, Utilizator sau Client si-a exprimat consimtamantul ca Global Partners Network sa colecteze si sa administreze datele acestuia ce pot avea caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001 si ale Regulamentului 2016/679/UE (GDPR).

Oricare Membru sau Client are dreptul de a obtine de la Global Partners Network, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:

a) confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate la un moment dat;

b) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;

c) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;

d) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

Global Partners Network nu promoveaza SPAM-ul.

Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare transmisa in prealabil, prin transmiterea catre Global Partners Network a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ori e-mail, ca datele care vizeaza Membrul, Utilizatorul ori Clientul, sa fie prelucrate in scop de marketing direct ori sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop, in numele operatorului sau al unui tert.

Este posibil ca Global Partners Network sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizate de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la site si pot fi folosite de catre Global Partners Network pentru a imbunatati serviciile oferite Clientilor sau Utilizatorilor sai, inclusiv in scop statistic; exceptie fac cazurile in care pot fi incalcate accidental prevederi ale documentului, in eventualitatea cazului in care rezultatul actiunilor Membrului/Clientului contravine intereselor sau produce pagube de orice natura de partea Global Partners Network si/sau al eventualilor terti cu care Global Partners Network are contracte de parteneriat in acel moment. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul www.decoratiunigpn.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date.

Oricare Utilizator, Membru sau Client are dreptul de a respinge in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, expres prin transmiterea catre Global Partners Network a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ori printr-un e-mail, ca datele care il vizeaza sa faca obiectul oricarui tip de prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.

 

VI.Politica cookies

 

Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, un text special, deseori codificat, trimis de un server unui navigator web si apoi trimis inapoi (nemodificat) de catre navigator, de fiecare data cand acceseaza acel server. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului). Cookie-urile sunt folosite pentru autentificare precum si pentru urmarirea comportamentului utilizatorilor; aplicatii tipice sunt retinerea preferintelor utilizatorilor si implementarea sistemului de „cos de cump?r?turi”. Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului.

Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile Global Partners Network pentru a oferi servicii comfortabile utilizatorilor: ex: – preferintele in materie de confidentialitate online si istoricul cosului de cumparaturi.

 De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ajuta la intelegerea modalitatii in care un utilizator beneficiaza de www.DecoratiuniGPN.ro, permitand imbunatatirea structurii si continutului dar excluzand indentificarea personala a utilizatorului.

Exemple de intrebuintari importante ale cookie-urilor:

•Continut si servicii adaptate preferintelor utilizatorului – categorii de produse si servicii.

•Acces adaptat pe interesele utilizatorilor – retinerea parolelor.

•Retinerea filtrelor de protectie a copiilor privind continutul pe Internet (optiuni family mode, functii de safe search).

•Masurarea, optimizarea si caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de continut este vizualizat si modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex prin motoare de cautare, direct, din alte website-uri etc). Website-urile deruleaza aceste analize a utilizarii lor pentru a imbunatati site-urile in beneficiul userilor.

O vizita pe www.DecoratiuniGPN.ro poate plasa: Cookie-uri de performanta a site-ului, Cookie-uri de analiza a vizitatorilor, Cookie-uri pentru geotargetting, Cookie-uri de inregistrare, Cookie-uri pentru publicitate sau Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate.

Este responsabilitatea Utilizatorului, Membrului/Clientului sa discearna care este metoda cea mai potrivita de protejare a informatiilor sale personale si sa:

•Particularizeze setarile browserului in ceea ce priveste cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securitatii utilizarii cookie-urilor.

•Seteze termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare si al datelor personale de acces.

•Ia in considerare setarea browserului pentru a sterge datele individuale de navigare de fiecare data cand inchideti browserul. Aceasta este o varianta de a accesa site-urile care plaseaza cookie-uri si de a sterge orice informatie de vizitare la inchiderea sesiunii navigare.

•Instaleze si sa actualizeze constant aplicatii antispyware.

Global Partners Network foloseste mai multe tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe (fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei/browser-ului web). Fisierele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada in parametrii Cookie-ului sau pana sunt sterse manual de utilizator. Cookie-urile folosite de partenerii operatorului unei pagini web, incluzand fara limitari utlizatorii paginii web, fac obiectul Politicii de Confidentialitate respective.

Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator si sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele. In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand cookie-urile sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale www.DecoratiuniGPN.ro. Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele site-uri imposibil de folosit. Datorita flexibilitatii lor si a faptului ca majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri si cele mai mari folosesc cookie-uri, acestea sunt aproape inevitabile; dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului pe site-urile cele mai raspandite si utilizate printre care Youtube, Gmail, Yahoo si altele.

Orice Membru/Client are dreptul de a se opune colectarii datelor sale personale si sa solicite, in modul prevazut in document, stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat in prealabil pentru document, si consimtind astfel renuntarea la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

Global Partners Network nu solicita si nu poate stoca niciun fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind exclusiv procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online, in acest caz Pay U S.A.

Pentru a se putea efectua modificari asupra datelor personale ale unui Membru/Client acesta se va adresa Global Partners Network, conform datelor de contact disponibile pe site, valabile la acea data iar in improbabila lipsa a acestora printr-o scrisoare datata si semnata ori printr-un e-mail in care se solicita expres modificarea.

Multe dintre aplicatiile de detectare si prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, impiedica browserul de la a accesa website-uri care ar putea sa exploateze vulnerabilitatile browserului sau sa descarce software ce se poate dovedi periculos pentru securitatea datelor si a terminalului. Este recomandata actualizarea in mod constant a programelor de navigare, pentru ca multe dintre atacurile bazate pe cookie-uri se realizeaza exploatand punctele slabe ale versiunilor vechi si foarte vechi ale browserelor. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor, setarile acestora gasindu-se de regula la sectiunea “Optiuni” ori in meniul de “Preferinte” ori ”Privacy” al browserului.

Folosindu-se de optiunile oferite in document si/sau formularele disponibile pe site, Clientul sau Membrul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial, inaintea plasarii unei noi comenzi, pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.

In cazul in care Clientul opteaza pentru a achita prin plata online cu cardul a contravalorii comenzii/comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul societatii comerciale PayU S.A. prin solutia integrata; PayU S.A. este furnizorul Global Partners Network de solutie software de facilitare a comertului electronic, adica servicii de plata, administrare plati si protectie antifrauda.

Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online. De asemenea, sunt acceptate plati efectuate prin carduri de credit pentru plati in rate astfel cum sunt enumerate pe pagina cu informatii despre plati. Alte metode de plata sunt transferul bancar, ce implica transmiterea unei dovezi a viramentului inainte de transmiterea coletului firmei de curieriat spre a fi livrat sau plata la livrare (Plata ramburs).

Global Partners Network se obliga ca datele colectate ale Clientului/Membrului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Membrului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate, in acest fel Membrul/Clientul consimte ca nu va trage la raspundere in niciun fel si in niciun context, Global Partners Network, aceasta nefiind raspunzatoare de modul, locul si site-ul in care clientul a oferit aceleasi date personale.

Exceptie de la prevederile din document va face in situatia in care transferul, accesarea, vizualizarea etc este ceruta in mod expres de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.

Politica de confidentialitate Global Partners Network se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Membru exclusiv pe site. Global Partners Network nu raspunde si nu poate fi facuta raspunzatoare pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi (link-uri) directe sau indirecte, indiferent de natura acestora, in afara siteului.

Procesatorul de carduri bancare agreat de catre Global Partners Network, PayU S.A. are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.

Global Partners Network garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic, in acelasi timp rezervandu-se dreptul de a transmite instiintari ulterioare, inclusiv promotii si orice alt tip de campanie.

Global Partners Network nu poate fi facuta responsabila pentru defectiunile de natura tehnica sau umana, care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date.

 

VII.Politica de vanzare online

 

Accesul la serviciu

Accesul la serviciu este permis oricarui Membru, Utilizator ori Client care poseda sau nu un Cont pe site.

Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul, Utilizatorul ori Clientul va trebui sa accepte prevederile Documentului.

Global Partners Network isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu si orice campanie de marketing (Clientul, Membrul ori Utilizatorul poate sa nu fie inclus intr-o campanie de orice fel, incluzand campaniile de fidelizare, promovare si isi rezerva dreptul de a solicita plata in avans pentru o comanda, etc) precum si dreptul de a anula comenzile ce au fost deja plasate in cazul in care considera ca in baza comportamentului, in orice moment al interactiunii dintre companie si Client, Membru sau Utilizator (plasarea comenzii si refuzarea a mai mult de doua comenzi in sistemul de plata la livrare, plasarea de comenzi care ulterior sunt anulate ori modificate cu exceptia cazurilor permise in document, folosirea unui limbaj tendentios in scris, incluzand e-mail-uri, apeluri telefonice ori mesaje SMS, incalcarea dreptului de proprietate intelectuala etc), accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel Global Partners Network. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea, de nici un fel, a Clientului in acest sens.

Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea/utilizarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.

In cazul in care se descopera accese partajate de mai multi Clienti, Global Partners Network isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu, fara nici un fel de informare in prealabil a Clientului.

Daca exista comenzi plasate din conturile suspendate sau anulate, acestea vor fi anulate automat, fara nici un fel de informare in prealabil a Clientului.

Global Partners Network poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, de orice natura, pentru urmatoarele situatii:

•esuarea / invalidarea tranzactiei online;

•neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;

•furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client;

•activitatea Clientului poate produce daune site-ului www.DecoratiuniGPN.ro, societatii Global Partners Network SRL si /sau partenerilor sai;

•Clientul foloseste Serviciul intr-un mod neconform documentului, uzantelor normale ori bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul intentionat sau nu de a vatama sau pagubi Global Partners Network ori intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte;

•livrari consecutiv esuate din culpa Clientului;

•orice alte motive justificate ( ex. : plasarea si renuntarea nejustificata la mai mult de trei comenzi intr-un interval de 30 zile, neridicarea coletului/coletelor livrate la adresa specificata la mai mult de doua comenzi intr-un interval de 30 de zile indiferent de motivatie etc).

 

VIII.Produse si servicii

 

Global Partners Network poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Global Partners Network are incheiate contracte sau acorduri de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.

Informatiile din orice evenimente de vanzare folosite pentru descrierea produselor, caracteristici si greutate disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / link-uri catre alte siteuri etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Global Partners Network, acestea fiind cu titlu de prezentare. Global Partners Network isi rezerva dreptul de a retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment pana la plasarea comenzii, si in anumite situatii extreme dupa plasarea comenzii si cu informarea clientulu, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un client ori potential client.

In imaginile de prezentare pe site, ori in informari/newsletere si campanii, pentru produse si/sau servicii Global Partners Network isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii, etc) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective si implicit nu vor fi livrate la achizitia produselor.

Global Partners Network poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti, pe motive ce sunt considerate de catre companie a fi intemeiate.

Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. Global Partners Network nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura. Facturile se emit dupa confirmarea telefonica a comenzii, acordul clientului si efectuarea eventualelor modificari solicitate de catre acesta, urmand ca Membrul, Clientul, Utilizatorul sa o primeasca odata cu pachetul/coletul . Pentru corectii (anulari, retur) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise si inregistrate manual sau automat si sunt incluse in raportarile fiscale. Nu se accepta corectii decat modificari ale facturilor emise si decat in limitele precizate.

Plata produselor si/sau a serviciilor comandate ori achizitionate prin intermediul serviciului se poate face atat online cu cardul de debit, prin transfer bancar cat si la livrare catre agentul firmei de curierat numai in numerar.

In cazul platilor online cu cardul, Global Partners Network nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul, inclusiv in cazul platilor efectuate din alte state decat Romania.

Plata in numerar la livrare (la curier) este o metoda de achitare dintre cele mai des intalnite. Astfel toti clientii au posibilitatea de a achita atunci cand le este livrat coletul.

In cazul in care un Client comanda o cantitate mai mare dintr-un anumit produs/produse (ex. peste 10 produse de acelasi tip) ori comanda este in valoare mai mare de 500 ron, Global Partners Network isi rezerva optiunea de a solicita achitarea in avans prin card online/card de credit ori prin transfer bancar. Doar in anumite cazuri (comenzi voluminoase) si doar dupa o informare in prealabil a clientului, plata in numerar la livrare poate contine si un cost suplimentar de 4 ron, reprezentand taxa pentru manevrare a marfii.

In cazul putin probabil cand Global Partners Network nu va putea onora o parte din produse, din orice motive, acesta va notifica telefonic ori prin e-mail Clientul, oferindu-i o alternativa:

a. anularea comenzii sau scoaterea din comanda a produsului ce nu mai poate fi livrat

b. posibilitatea primirii unor vouchere (discount-uri) activabile pe site in anumite conditii care vor putea fi folosite pentru achizitii produse doar pe www.decoratiuniGPN.ro

TAXA DE TIMBRU VERDE – valoare exprimata in lei, platita de catre Global Partners Network catre compania autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare / reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut in HG nr. 1037/2010 privind deseurile de echipamente electrice si electronice. Conform legii, taxa de timbru verde este facturata de catre Global Partners Network (producator) si trebuie suportata in final de catre Clientul final (utilizator).

Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.

 

IX.Comanda online

 

Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, prin intermediul optiunilor din site, ori telefonic, ofertele fiind limitate in timp (dupa perioada indicata nu se mai pot plasa comenzi iar articolele pot sa nu mai fie vizibile pe www.DecoratiuniGPN.ro). Pretul afisat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. Pentru o oferta care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi.

Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.

Contractul la distanta este considerat incheiat de catre Global Partners Network atunci cand comanda plasata de catre Client este confirmata electronic, telefonic ori in orice alt mod agreat la momentul respecitv de catre Global Partners Network, in urma receptiei tuturor produselor (dpdv cantitativ si calitativ) din acea comanda de catre client (direct sau prin subcontractori). Mai mult, inainte de a valida comanda Clientului si inainte de a expedia produsele, Global Partners Network are dreptul sa contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat de Global Partners Network (telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala de catre Client a datelor sale de identificare si livrare. Clientii accepta ca Global Partners Network nu poate fi fortat, in nicio imprejurare, sa valideze/livreze produse catre persoane care nu au confirmat datele de livrare si identificare.

Global Partners Network va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client, chiar si fara notificare prealabile adresata Clientului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

•neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;

•invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Global Partners Network, in cazul platii online;

•datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;

•activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Global Partners Network si/sau partenerilor acestuia;

•realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;

•pentru alte motive obiective.

In cazul in care Clientul a decis sa renunte la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre Global Partners Network in maxim 14 zile de la data la care Global Partners Network a luat la cunostiinta solicitarea clientului sau poate fi convertita in Cupoane/Vouchere ce pot fi utilizate doar pe site-ul www.decoratiunigpn.ro in conditiile documentului, la solicitarea Clientului.

In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata efectuata in avans (prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul) nu mai sunt disponibile pe stoc din motive ce nu tin de Global Partners Network, Global Partners Network va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaste indisponibilitatea si va dispune rambursarea sumelor achitate in avans in termen de maxim 14 zile de la notificarea clientului.

In aceasta situatie, Global Partners Network isi rezerva dreptul de a oferi, dupa caz, suplimentar fata de sumele cuvenite rambursabile din avans, si cupoane/discount-uri promotionale ( fara costuri aditionale) pentru orice produs ce a fost comandat si a devenit, ulterior confirmarii comenzii si din motive ce nu tin de Global Partners Network, indisponibil pentru livrare. Utilizarea acestor cupoane/discount-uri se pot face doar pe www.DecoratiuniGPN.ro si sunt conditionate de comportamentul standard al clientului in relatie cu site-ul; pentru cupoane, 1 (o) unitate este echivalent cu 1 Ron si poate fi transferat intre conturi sau utilizatori, fiind disponibil pentru o singura utilizare. Clientul este singurul responsabil de modalitatea de utilizare si de transferul de proprietate catre alti clienti a cupoanelor primite in mod expres si direct de catre clientul in speta. Orice suspiciune de frauda in comportamentul Clientului duce la invalidarea imediata a oricaror cupoane, discount-uri promotionale si alte instrumente de plata/marketing puse la dispozitia clientului.

O comanda ce a fost plasata poate fi modificata numai in urmatoarele situatii la solicitarea Clientului.

Clientul va solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail pe online@decoratiunigpn.ro ori prin apel telefonic, mentionand clar solicitarea si numarul comenzii.

1.Clientul renunta la un produs si notifica Global Partners Network inainte de expedierea comenzii

2. Cresterea cantitatii dintr-un produs deja existent intr-o comanda, produs ce se poate afla intr-o campanie activa la momentul solicitarii suplimentarii comenzii

3. Intarzierea livrarii cu maxim doua saptamani peste limita maxima de livrare

4. Modificarea adresei de livrare, fara notificare inainte de efectuarea livrarii

5. Cumularea comenzilor (valabil doar pentru comenzile cu plata la livrare) cu perioade de livrare apropiate (maxim o zi diferenta a ultimei zile din interval). In situatia cumularii unei comenzi, comanda initiala se anuleaza devenind "comanda anulata", iar produsele ce erau continute de prima comanda se vor adauga in comanda in care se solicita cumularea, in mod clar, precis si direct de catre client.

6. Modificarea metodei de plata

7. Modificare date pentru facturare. Pentru facturile emise deja nu se mai pot efectua modificari privind persoana juridica/fizica (inlocuire cu o alta persoana), doar anumite corecturi (ale denumirii/nume, date contact etc).

 Atentie! In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online sau prin transfer bancar a contravalorii acestora, comanda/comenzile nu pot fi modificate.

In cazul in care un Client alege sa isi modifice datele personale, de contact, folosind optiunile disponibile pe site, toate comenzile efectuate in prealabil si in derulare la acel moment, isi vor pastra datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact noile date modificate corespunzator doar pentru comenzile ulterioare efectuarii acestor modificari.

 

X.Comanda telefonica

 

Utilizatorul, Clientul ori Membrul poate efectua comenzi telefonice. Utilizatorul, Clientul ori Membrul nu poate solicita modificarea, doar anularea, comenzii telefonice so doar prin contactare telefonica ulterioara.

Contract si finalizare

Global Partners Network va emite si transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client conform legislatiei in vigoare.

Global Partners Network va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa prin trimiterea unui e-mail de informare la adresa indicata de acesta ori telefonic la cererea expres a clientului. Factura emisa va cuprinde toate mentiunile obligatorii in conformitate cu art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal iar clientul va putea solicita o alta copie fata de cea primita, prin orice mijloc de comunicare, aceasta fiindu-i transmisa la o adresa de e-mail oferita de catre client. Clientul este responsabil de corectitudinea si valabilitatea adresei de e-mail oferita, Global Partners Network nu poate fi raspunzatoare de primirea sau neprimirea e-mail-ului din orice motiv.

Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a coletului de catre curier (AWB semnat si decontat) din partea Global Partners Network, devine Contract onorat.

Contractul este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul Document.

In situatia improbabila in care sa existe diferente intre lista cu produse livrate si continutul coletului, Clientul are obligatia de a notifica Global Partners Network si agentul de la firma de curierat (daca constatarea s-a facut in prezenta acestuia) in maximum 24 de ore de la receptia coletului telefonic sau prin e-mail catre adresa online@decoratiunigpn.ro cu detaliile aferente (foto, explicatii etc). Daca Clientul nu a facut constatarea in prezenta curierului acesta NU mai poate invoca diferentele.

XI.Transport

Livrarea catre Clientii persoane fizice a produselor achizitionate de la Global Partners Network, este efectuata in mod exclusiv prin intermediul sistemului de curierat rapid oferit de una sau mai multe companii, agreate in acel moment, ce pot fi mentionate telefonic la cererea clientului.

In cazul in care un client persoana fizica sau juridica doreste sa ridice comanda direct de la depozit, poate face acest lucru stabilind, de comun acord, in prealabil ora si ziua in care transportul clientului va sosi, astfel incat produsele/coletele sa fie pregatite anterior.

Pretul livrarii produselor practicat de Global Partners Network este de 13 ron cu TVA in orasele principale si poate implica costuri aditionale in cazul in care destinatia o reprezinta o localitatate la o distanta mai mare fata de resedinta de judet ori de depozitul curierului.

Kilogramele extra pot aduce costuri suplimentare mentionate in momentul confirmarii comenzii. Costul suplimentar pentru fiecare Kilogram in plus fiind de 1 ron. Pretul serviciilor de livrare se calculeaza si sunt comunicate Clientului la momentul confirmarii comenzii si acestea tin cont de greutatea totala a comenzii (in cazul in care sunt mai multe produse) si valoarea totala a comenzii indiferent de numarul de produse. Global Partners Network poate estima pe baza unor indicatori interni costul total al unui transport pentru o comanda iar Clientul accepta in mod expres prin plasarea comenzii sale estimarile pentru acest transport, indiferent de datele pe baza carora s-a determinat acest cost. In consecinta, Clientul nu poate solicita un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masurari proprii ale coletului.Global Partners Network nu garanteaza si nu poate garanta in niciun fel ca o comanda va fi transmisa intr-o singura expeditie si nici nu solicita taxe suplimentare pentru livrarea in expeditii multiple (ex. Perioada Craciunului, Paste, Black Friday). Modul de livrare si impachetare este decis de catre Global Partners Network, cu respectarea obligatiei de livrare integrala si completa a produselor in perioada asumata de comun acord.

Pentru colete voluminoase ori comenzile ce contin mai multe produse, Global Partners Network poate adauga o taxa de manevrare. Taxa poate include materialele suplimentare pentru protectia, manevrarea marfii, transportul si asigurarea produselor pe durata transportului si livrare. Aceasta taxa va fi transmisa clientului in momentul confirmarii comenzii, clientul avand libertatea deplina de a fi de acord sau nu cu aceasta, asumandu-si in acest fel decizia asupra livrarii comenzii.

Global Partners Network isi rezerva dreptul de a oferi transport gratuit, in functie de valoarea comenzii si a unor activitati promotionale. Global Partners Network nu poate fi obligata sub nici o forma sa ofere transport gratuit daca un Client, Membru ori Utilizator nu respecta conditiile de utilizare a serviciilor prezente in document ori valoarea totala a comenzii nu este indeplinita. Pentru ca un client sa beneficieze de transport gratuit pentru o anumita comanda, valoarea comenzii respective trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100 ron.

 In cazul in care clientul solicita cumularea produselor plasate in doua comenzi efectuate de catre acesta la un interval scurt de timp, iar respectivele comenzi nu au fost inca livrate, livrarea comenzii rezultata din cumularea celor doua comenzi, poate fi decalata cu 24 ore. In acelasi timp o comanda poate sa fie decalata, in mod exceptional, cu 24-48 ore in cazul in care importul, din varii motive poate intarzia.

Timpul total de livrare poate fi decalat de un produs cu o perioada mai lunga, astfel Clientul accepta ca prin cumularea a mai multe produse intr-o comanda poate decala livrarea produselor pana la data cea mai indepartata. Ca regula, produsele dintr-o comanda sunt livrare intr-un singur pachet cu un AWB unic, in general nu se efectueaza livrarea partiala a produselor dintr-o comanda, decat in cazul unei omisiuni accidentale ori in urma unei discutii purtate in prealabil cu Membrul, Clientul ori Utilizatorul ce a solicitat in mod expres livrarea rapida a unuia dintre produsele comandate.

Livrarea coletelor se efectueaza in intr-un interval de 24-72 ore de la confirmarea telefonica, astfel Clientul consimte faptul ca o comanda plasata dupa orele 14:00 poate fi procesata in decursul zilei urmatoare.

Termenul de livrare este de la 24-48 ore in mod normal la cateva saptamani in cazuri de forta majora (conditii meteo, perioada sarbatorilor etc).

Clientul poate solicita in orice moment informatii referitoare la stadiul livrarii produselor achizitionate. In situatiile in care, din diferite motive, transportul coletelor este intarziat, termenul de livrare este depasit Clientul va fi informat telefonic ori prin e-mail, acesta rezervadu-si dreptul de a accepta noul termen de livrare fie poate renunta la comanda.

In cazul in care un Client a efectuat orice plata in avans prealabil livrarii coletului, sumele transferate vor fi rambursate in totalitate conform legislatiei romane in vigoare, in terme de pana la 14 zile de la data primirii instiintarii de renuntare in scris ori prin e-mail.

Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres in timpul confirmarii comenzii si acesta poate fi intre 24-72 ore in conditii normale de livrare. In anumite perioade din an (Craciun, Black Friday, Paste) si cu totul in conditii exceptionale, termenul de livrare poate sa depaseasca acest interval. In perioadele din an in care livrarea comenzilor este ingreunata de numarul mare de comenzi ori de factori meteorologici, termenul de livrare poate ajunge la 2-3 saptamani (conditii de iarna, Black Friday, suprasolicitarea companiilor de curierat, Craciun etc.)

Livrarea comenzilor mai pot fi influentate si de: zilele de sarbatoare, transportul bunurilor de la furnizorul de marfa al Global Partners Network, timpii de procesare in centrul logistic al furnizorului initial si in depozitul Global Partners Network, zile lucratoare din luna, numarul produselor din comanda si timpii de procesare a fiecarui produs etc.

Unui Client, Membru ori Utilizator persoana fizica ori juridica i se poate oferi, ca si oferta promotionala, posibilitatea livrarii gratuite pentru orice comanda in valoare totala de peste 200 ron numai in anumite conditii, incluzand dar nelimitandu-se la:

a. greutatea coletului sub 5 kg

b. mentinerea comenzii in formula initiala (fara a face ulterioare modificari/amanari)

c. in cazul returnarii, Clientul i se poate converti contravaloarea comenzii intr-un cupon valoric cu o valoare echivalenta, transferabil si utilizabil o singura data. (o formula prin care banii sa nu plece la client ci mentinerea lui ca si client [fortata] obligandu-l sa ia alt produs de banii respectivi – personalizat un bon de cumparaturi de valoarea produselor fara transport -pt retur in ftie de situatie va fi platit de catre companie)

Gratuitatile nu sunt obligatorii pentru Global Partners Network.

Oferirea transportului gratuit nu exclude posibilitatea perceperii unei taxe de manevrare pentru comenzile formate din colete voluminoase ori de o greutate insemnata.

 

XII.Calitate si garantii

 

Global Partners Network respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si niciun membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Garantia se aplica conditiilor de utilizare de catre presoane fizice, pentru persoanele juridice aceasta garantie avand perioada injumatatita datorita conditiilor intense de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Client de la Global Partners Network. Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum si garantiile conexe sau daca in prezentarea produsului este precizat un termen extins de garantie se aplica termenul mai lung. Raspunderea Global Partners Network, conform prevederilor art. 9-14 din Legea 449/2003, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Garantia presupune rambursarea valorii pentru produsele neconforme pentru care Clientul notifica comerciantul in scris in termenul legal; Global Partners Network nu inlocuieste si nu repara produsele defecte sau neconforme. Produsele neconforme redevin proprietatea Global Partners Network. Clientul nu este indreptatit la despagubiri sau penalitati pentru produsele neconforme si prin plasarea comenzii declara ca accepta sa primeasca contravaloarea produselor si a transportului in cazul lipsei de conformitate.

Detalii clare despre anumite trasaturil ori caracteristici ale fiecarui produs sunt furnizate pe site cat si in scris in documentul inclus de catre producator in pachetul produsului, in cazul in care un produs este de o complexitate ce solicita acest a fi insotit de acest document.Clientul este obligat sa pastreze acest document si sa respecte indicatiile de pe acesta. Daca se considera ca anumite produse ar fi trebuit sa contina aceste informatii, clientul poate solicita oricand informatii suplimentare referitoare la garantii ori termeni si conditii la adresa de e-mail online@decoratiunigpn.ro

 

XIII.Renuntarea la contract si returnarea produselor

 

In cazul in care un produs nu este conform din fabricatie ori din motive ce tin de modul in care s-a efectuat livrarea, produsul nu a ajuns complet ori din alte motive ce pot fi mentionate, in termenul legal de 14 zile, Clientul Global Partners Network are dreptul de a returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:

•Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;

•Produsele livrate sunt altele decat cele plasate in comanda (tip produs, cantitate etc) fata de comanda plasata;

•Produsele prezinta defecte de fabricatie;

•Clientul a decis sa se retraga din contract intermenul legal de 14 zile de la data livrarii comenzii. Doar in anumite situatii si doar la alegerea Global Partners Network aceasta poate extinde in avantajul clientului termenul legal de 14 zile prevazut in art. 9 din OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, la o perioad mai mare.

Global Partners Network isi rezerva dreptul de a putea oferi plata costurilor de livrare pentru produse returnate ca si procedura de fidelizare daca se foloseste, in termenul legal de 14 zile, formularul de retur mentionat in document iar returul se anunta si telefonic. In cazul in care Clientul doreste sa foloseasca alt curier ori alte modalitati de livrare (personal, posta, alti curieri) se va aplica art. 13 alin. 3 si art 14 din Ordonanta De Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

In cazul retragerii din contract a Clientului, Global Partners Network ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului conform documentului. Returnarea contravalorii se face folosind exclusiv viramentul bancar, banii ce urmeaza a fi returnati fiin virati in contul mentionat de catre cliet in formularul de retur si, dupa caz, confirmat telefonic, cu exceptia situatiei in care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Clientului plata de comisioane in urma rambursarii.

Clientul Global Partners Network poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract intr-un interval de 14 zile de la primirea coletului si este indreptatit sa primeasca partial contravaloarea platita pentru produse daca acestea sunt intr-o stare de diminuare a valorii de revanzare (nu au toate componentele, nu au documentatia initiala si orice alta cauza care modifica starea initiala a produsului, consumabilele ce au fost deschise/desigilate nu pot fi returnate intrucat pot reprezenta un risc sa sanatate in caz de revanzare).

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza Global Partners Network cu privire la decizia sa de retragere din contract, telefonic ori e-mail. Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:

1) de a folosi modelul de formular de retragere disponibil pe site-ul Global Partners Network SRL in sectiunea "Cum cumpar?";

2) de a face orice alta declaratie neechivoca (in scris, e-mail, pe un suport ce permite inregistrarea solicitarii) in care isi exprima decizia de retragere din contract.

 Odata ce clientul a instiintat Global Partners Network de retur, acestuia ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre Global Partners Network sau unei persoane autorizate de Global Partners Network, precum un curier agreat de firma, sa receptioneze produsele (de obicei firma de curierat rapid ce poate fi indicata in formularul de Retur ori la sectiunea Transport), fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 2 zile de la data la care acesta a comunicat Global Partners Network decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile, impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului.

 Clientul, Membrul ori Utilizatorul Global Partners Network nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde niciun fel de alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

A. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute anterior are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile prevazute in document, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.

B. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute anterior in document, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate partile componente si toate accesoriile acestuia).

C. In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar, explicit dupa indicatiile Clientului.

D. In cazul in care au fost comandate si livrate produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client (printre acestea se regasesc diffuserele, betisoarele parfumate, potpourri si alte produse consumabile).

E. In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

Membrul/Clientul poate fi informat in e-mailul de plasare a comenzii ori telefonic, daca un anumit produs din coletul acestuia este returnabil sau nu si daca exista costuri aditionale, ce sunt suportate de catre Client, in caz de retur. Produsele ce constituie un kit/set trebuie returnate ca un kit/set.

Cupoane, vouchere, puncte de fidelitate si alte optiuni, puse la dispozitie de DecoratiuniGPN

Global Partners Network poate acorda cupoane, vouchere, puncte de fidelitate si orice alta metoda de promovare si fidelizare, cu titlul de cheltuieli deductibile de marketing si poate modifica mecanismul unilateral in orice moment, fara ca Utilizatorii, Clientuii ori Membri sa fie informati si fara ca acestia sa poata cere daune-interese pentru nealocarea, anularea ori netrimiterea acestora. Global Partners Network isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment valoarea unui punct valoric pentru un cupon, voucher ori alt produs de promovare/fidelizare. Un punct poate sa varieze intre 0,05 le isi 10 ron. In acelasi timp Global Partners Network isi rezerva dreptul de a permite sau nu utilizarea acestora in functie de volumul si sumele ce sunt utilizate in acest mod.

Cupoanele, voucherele, punctele de fidelitate se pot primi si in urmatoarele situatii:

- Pentru fidelizare sau alte activitati de compensare: Global Partners Network notifica telefonic ori prin e-mail clientul de oferirea unui cupon, puncte, aferente unor mecanisme de activare, promovare sau ca si compensare pentru colete ce au ajuns cu o intarziere mai mare de 5 zile (exceptand cazurile de forta majora) sau anulate din diferite motive ce nu au tinut in mod expres de Client. Dupa primirea in contul Clientului/Membrului a cuponului, punctelor, acesta poate sa utilizeze contravaloarea acestora la plasarea viitoarelor comenzi. Cupoanele, voucherele si punctele de fidelitate nu pot fi transformate in lei, nu pot fi instrainate unor persoane ce nu sunt Membri ai site-ului si nu pot fi utilizate in afara site-ului www.decoratiuniGPN.ro ori in alt cont decat cel in care sunt incarcate.

In cazul in care exista suspiciuni de frauda in ceea ce priveste obtinerea ori utilizarea metodelor de promovare, Global Network Partners isi rezerva dreptul de a modifica ori anula unilateral orice cupon, voucher, punct de fidelitate, fara ca Utilizatorul sa aiba dreptul de a pretinde daune-interese sau orice solicitare a contravalorii in lei a acestora.

In cazul in care un client a plasat o comanda ce a fost achitata integral ori partial prin cupoane, vouchere, puncte promotionale si alte metode de promovare, gratuite, iar ulterior a solicititat returnarea produselor, contravaloarea returnata nu se va rambursa in lei (ron) si sub nicio alta forma, suma totala fiind transformata in alte cupoane, vouchere, puncte fidelizare, ce vor putea fi utilizate la o data ulterioada de catre client.

 

XIV.Frauda

 

 

Clientul / Membrul / Utilizatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.

Global Partners Network declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Global Partners Network.

Global Partners Network nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale de orice natura.

Clientul sau Membrul va informa Global Partners Network asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact si in cel mai scurt timp posibil.

Global Partners Network nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.

Urmarirea de obtinere a unor cupoane, vouchere, puncte fidelitate precum si a oricaror altor metode de promovare a produselor de catre Global Partners Network in conditiile documentului, prin folosirea de conturi false (nume care nu sunt atribuite unor persoane reale, mai mult de un cont per Utilizator/Membru/Client persoana fizica ori prin folosirea identitatii unor persoane) se considera tentativa de frauda si va avea ca efect anularea oricaror avantaje obtinute, blocarea accesului la site-ul Global Partners Network si raportarea catre autoritatile relevante.

Urmatoarele scopuri vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutul si/sau Global Partners Network. Global Partners Network isi rezerva dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):

1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.

2. de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre Global Partners Network catre Membri / Clienti (Phishing).

3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul.

4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Global Partners Network catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.

Comunicarile realizate de catre Global Partners Network prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

 

XV.Litigii

 

 Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Global Partners Network Membrului/Clientului/Utilizatorului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile "Termeni si conditii".

In cazul in care se produce o disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si Global Partners Network se va rezolva pe cale amiabila.

Orice fel de disputa, care ar putea sa apara intre Membru, Client, Utilizator si Global Partners Network sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta, conform prevederilor legale aplicabile

Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Global Partners Network ofera Membrului/Clientului posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniune si un comerciant stabilit in Uniune . In acest sens se poate utiliza urmatorul link catre platforma SOL: ODR.

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana. 

 

XVI.Dispozitii finale

 

 Global Partners Network isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi in orice moment, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut in orice moment fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.

In limita prevederilor Termeni si Conditii, Global Partners Network nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

Global Partners Network isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

 

Contact

 

In cazul in care aveti intrebari sau sugestii in legatura cu Global Partners Network, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0721.215.555, de Luni pana Vineri, program 09:00-18:00, sau prin e-mail la office@decoratiunigpn.ro

Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul www.DecoratiuniGPN.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea S.C. Global Partners Network S.R.L.

Newsletter

Global Network Partners SRL, Reg. Com. J40/9007/1997, CUI RO9941987